πλωτό εργαστήριο από το Πανεπιστήμιο της Γενεύης. Το βράδυ, το πλοίο αντλεί ενέργεια από μπαταρίες λιθίου συνολικού βάρους 8,5 τόνων.
Η χωρητικότητα των μπαταριών είναι τέτοια ώστε η κίνηση του σκάφους να εξασφαλίζεται για πέντε ημέρες χωρίς επαναφόρτιση. Από αυτές τις μπαταρίες, που βρίσκονται στους πλευρικούς πλωτήρες, τροφοδοτούνται τέσσερις ηλεκτρικοί κινητήρες πορείας.
Σχεδιάστηκε από την LOMOcean Design και ναυπηγήθηκε στο
ναυπηγείο Knierim Yachtbau στο Κίελο (Γερμανία). Το σκάφος καθελκύστηκε το Μάρτιο του 2010 και το Σεπτέμβριο του ίδιου έτους απέπλευσε από το Μονακό για τον περίπλου της Γης.
Καθ' όλη τη διάρκεια του ταξιδιού, το πλοίο διαχειριζόταν μια ομάδα 4 ατόμων. Επέστρεψε στο Μονακό 584 ημέρες αργότερα και έγινε το πρώτο ηλιακό σκάφος που ολοκλήρωσε τον γύρο του κόσμου.
Το σκάφος μετονομάστηκε σε Race for Water το 2015, από το όνομα του ιδρύματος που το λειτουργούσε τότε. Ήταν αφιερωμένο σε αποστολές διατήρησης του νερού και στην αποτροπή της πλαστικής ρύπανσης των ωκεανών. Το 2021, οι νέοι ιδιοκτήτες Porrima projects μετονόμασαν το πλοίο Porrima.