Ο εκσκαφέας Giant Bucket-Wheel, ο οποίος ονομάζεται Bagger 293, γνωστός ως MAN Takraf RB293, είναι το μεγαλύτερο επίγειο όχημα στην ιστορία της ανθρώπινης ιστορίας,
κατασκευασμένο από τη γερμανική βιομηχανική εταιρεία TAKRAF. Είναι ικανό να μετακινήσει 218,880 τόνους εδάφους ανά ημέρα, πράγμα που σημαίνει ότι μπορεί να σκάψει μια τρύπα μήκους ενός ποδοσφαιρικού πεδίου σε βάθος πάνω από 25 μέτρα σε μια μέρα.
Λόγω μεγέθους και βάρους κινείται με ταχύτητα ... ενός χιλιομέτρου την ώρα. Όντας τόσο μεγάλος όσο είναι, περιορίζεται στη χρήση μόνο στα μεγαλύτερα λατομεία στον κόσμο. Η μεταφορά δεν είναι εύκολη και το κόστος είναι υπέρογκο.
Κατά την εκσκαφή, το Bagger 293 χρησιμοποιεί ένα μεγάλο περιστρεφόμενο τροχό 22 μέτρων στο τέλος ενός μακριού βραχίονα. Αυτός ο τροχός έχει μια σειρά από κουβάδες που συνδέονται και καθώς ο τροχός περιστρέφει τους κάδους σηκώνει το σκαμμένο έδαφος, πέτρες, χώματα και ότι άλλο και το αδειάζει πάνω σε έναν μεταφορικό ιμάντα. Ο ιμάντας τα μεταφέρει σε άλλα οχήματα για την απομάκρυνση τους από τον χώρο.
Μερικά χαρακτηριστικά του:
Έχει 94,5 μέτρα ύψος και 220 μέτρα μήκος.
Ζυγίζει 45.500 τόνους
Αφαιρεί 100.000 κυβικά μέτρα ημερησίως.
Ο τροχός του κάδου έχει διάμετρο 22 μέτρα.
Κάθε ένας από τους 20 κάδους έχει χωρητικότητα 530 κυβικά πόδια.
Μετακινείται σε 8 μπροστινούς και 4 πίσω τροχούς.
Κόστος: 100 εκατομμύρια δολάρια το καθένα.
Χρειάστηκαν 5 χρόνια για να σχεδιαστεί και να κατασκευαστεί συν άλλα 5 χρόνια για να συναρμολογηθεί. Απαιτεί 5 χειριστές.
MyPhotoPics
κατασκευασμένο από τη γερμανική βιομηχανική εταιρεία TAKRAF. Είναι ικανό να μετακινήσει 218,880 τόνους εδάφους ανά ημέρα, πράγμα που σημαίνει ότι μπορεί να σκάψει μια τρύπα μήκους ενός ποδοσφαιρικού πεδίου σε βάθος πάνω από 25 μέτρα σε μια μέρα.
Λόγω μεγέθους και βάρους κινείται με ταχύτητα ... ενός χιλιομέτρου την ώρα. Όντας τόσο μεγάλος όσο είναι, περιορίζεται στη χρήση μόνο στα μεγαλύτερα λατομεία στον κόσμο. Η μεταφορά δεν είναι εύκολη και το κόστος είναι υπέρογκο.
Κατά την εκσκαφή, το Bagger 293 χρησιμοποιεί ένα μεγάλο περιστρεφόμενο τροχό 22 μέτρων στο τέλος ενός μακριού βραχίονα. Αυτός ο τροχός έχει μια σειρά από κουβάδες που συνδέονται και καθώς ο τροχός περιστρέφει τους κάδους σηκώνει το σκαμμένο έδαφος, πέτρες, χώματα και ότι άλλο και το αδειάζει πάνω σε έναν μεταφορικό ιμάντα. Ο ιμάντας τα μεταφέρει σε άλλα οχήματα για την απομάκρυνση τους από τον χώρο.
Μερικά χαρακτηριστικά του:
Έχει 94,5 μέτρα ύψος και 220 μέτρα μήκος.
Ζυγίζει 45.500 τόνους
Αφαιρεί 100.000 κυβικά μέτρα ημερησίως.
Ο τροχός του κάδου έχει διάμετρο 22 μέτρα.
Κάθε ένας από τους 20 κάδους έχει χωρητικότητα 530 κυβικά πόδια.
Μετακινείται σε 8 μπροστινούς και 4 πίσω τροχούς.
Κόστος: 100 εκατομμύρια δολάρια το καθένα.
Χρειάστηκαν 5 χρόνια για να σχεδιαστεί και να κατασκευαστεί συν άλλα 5 χρόνια για να συναρμολογηθεί. Απαιτεί 5 χειριστές.
MyPhotoPics