πάνω από το νερό στο Δέλτα του ποταμού Περλ στη νότια Κίνα.
Η γέφυρα θα περιορίσει τη διάρκεια της διαδρομής από το Τζουχάι στο Χονγκ Κονγκ από τρεις ώρες σε μόλις 30 λεπτά. Συνδέει τρεις περιοχές, την καθεμία με το δικό της κοινωνικό σύστημα, οικονομική δόμη και γλώσσα.
Η ποσότητα του χάλυβα από τον οποίο είναι κατασκευασμένη αρκεί για την ανέγερση 60 πύργων του Άιφελ, ενώ το τσιμέντο που έχει χρησιμοποιηθεί φθάνει για να οικοδομηθούν 22 ουρανοξύστες Chrysler.
Η νέα γέφυρα μπορεί να αντέξει σεισμούς μεγέθους 8 βαθμών και σούπερ τυφώνες ενώ έχει χτιστεί για να αντέξει ένα αιώνα λειτουργίας. Διαθέτει έξι λωρίδες κυκλοφορίας και τέσσερις σήραγγες, η μία εκ των οποίων υποθαλάσσια, ενώ στηρίζεται σε τέσσερα τεχνητά νησιά, που δημιουργήθηκαν αποκλειστικά για αυτό.
Η ανοικοδόμησή της κόστισε 20 δισ. δολάρια και οι εργασίες κατασκευής διήρκεσαν εννέα χρόνια.
Η γέφυρα του Χονγκ Κονγκ-Τζουχάι-Μακάο είναι επίσης και μια από τις πιο ασυνήθιστες οδούς του κόσμου, με κάμερες που ανιχνεύουν το χασμουρητό, οδηγούς που αναγκάζονται να φορούν μόνιτορ καρδιάς, ενώ η πρόσβαση περιορίζεται μόνο στους πολιτικούς ελίτ και τους μεγάλους χορηγούς.
Οι ιδιοκτήτες ιδιωτικών αυτοκινήτων δεν θα μπορούν να διασχίσουν τη γέφυρα χωρίς ειδική άδεια. Θα πρέπει να σταθμεύουν στο λιμάνι του Χονγκ Κονγκ και να παίρνουν το λεωφορείο ή τα ειδικά αυτοκίνητα και θα πληρώνουν εισητήριο 8 έως 10 δολάρια, ανάλογα με την ώρα της ημέρας.
Η ποσότητα του χάλυβα από τον οποίο είναι κατασκευασμένη αρκεί για την ανέγερση 60 πύργων του Άιφελ, ενώ το τσιμέντο που έχει χρησιμοποιηθεί φθάνει για να οικοδομηθούν 22 ουρανοξύστες Chrysler.
Η νέα γέφυρα μπορεί να αντέξει σεισμούς μεγέθους 8 βαθμών και σούπερ τυφώνες ενώ έχει χτιστεί για να αντέξει ένα αιώνα λειτουργίας. Διαθέτει έξι λωρίδες κυκλοφορίας και τέσσερις σήραγγες, η μία εκ των οποίων υποθαλάσσια, ενώ στηρίζεται σε τέσσερα τεχνητά νησιά, που δημιουργήθηκαν αποκλειστικά για αυτό.
Η ανοικοδόμησή της κόστισε 20 δισ. δολάρια και οι εργασίες κατασκευής διήρκεσαν εννέα χρόνια.
Η γέφυρα του Χονγκ Κονγκ-Τζουχάι-Μακάο είναι επίσης και μια από τις πιο ασυνήθιστες οδούς του κόσμου, με κάμερες που ανιχνεύουν το χασμουρητό, οδηγούς που αναγκάζονται να φορούν μόνιτορ καρδιάς, ενώ η πρόσβαση περιορίζεται μόνο στους πολιτικούς ελίτ και τους μεγάλους χορηγούς.
Οι ιδιοκτήτες ιδιωτικών αυτοκινήτων δεν θα μπορούν να διασχίσουν τη γέφυρα χωρίς ειδική άδεια. Θα πρέπει να σταθμεύουν στο λιμάνι του Χονγκ Κονγκ και να παίρνουν το λεωφορείο ή τα ειδικά αυτοκίνητα και θα πληρώνουν εισητήριο 8 έως 10 δολάρια, ανάλογα με την ώρα της ημέρας.