που ενώνει τις δύο πλαγιές της Οίτης. Πάνω της περνά ακόμη και σήμερα ο κύριος σιδηροδρομικός άξονας Αθηνών - Θεσσαλονίκης.
Η κατασκευή της γέφυρας του Γοργοποτάμου τελείωσε εν μέσω πολλών δυσκολιών το 1905. Μέχρι τότε λειτουργούσε ήδη πλήρως το σιδηροδρομικό δίκτυο μέχρι τον Μπράλο. Το υπόλοιπο όμως ορεινό σιδηροδρομικό δίκτυο από Μπράλο μέχρι Λιανοκλάδι ήταν υπό κατασκευή.
Η γέφυρα ανατινάχτηκε για πρώτη φορά τον Απρίλιο του 1941 από τους υποχωρούντες Άγγλους, με αποτέλεσμα να πέσει μόνο ένα ζευκτό. Η ζημιά αποκαταστάθηκε γρήγορα από τους κατακτητές.
Οι Ιταλοί ανακατασκεύασαν την γέφυρα που λειτούργησε ξανά τον Ιανουάριο του 1943. Ανέλαβαν οι ίδιοι την φρούρησή της Γέφυρας, αλλά στην συνέχεια ανέλαβαν την φύλαξη της οι Γερμανοί , διότι δεν είχαν πλέον εμπιστοσύνη στους Ιταλούς. Η γέφυρα ανατινάχτηκε για τρίτη φορά από τους αποχωρούντες Γερμανούς στις 13 Οκτώβρη του 1944.
Ανατινάχτηκε για δεύτερη φορά την νύχτα της 25 Νοεμβρίου του 1942, όπου οι ενωμένες αντιστασιακές οργανώσεις του Ε.Α.Μ και του (Ε.Δ.Ε.Σ. ?) μαζί με Άγγλους Σαμποτέρ, ύστερα από απόφαση του συμμαχικού στρατηγείου της Μέσης Ανατολής, ανατίναξαν την γέφυρα, προκαλώντας μεγάλη καθυστέρηση στην διέλευση των Γερμανών, που πίεζαν τους συμμάχους στην Αφρική, γράφοντας έτσι μια από τις ενδοξότερες σελίδες της νεότερης ιστορίας μας.
Η νέα γέφυρα ανακατασκευάστηκε το 1948 και έχει μήκος 211 μέτρα και ύψος 30.