Πρόκειται για γέφυρα μονότοξη με ημικυκλικό
τόξο, εξ ολοκλήρου κατασκευασμένη από πέτρα. Το άνοιγμα του τόξου της είναι 28,76 μ. στην ανατολική της όψη και 28,99 μ. στη δυτική όψη. Το μέγιστο ύψος του τόξου φθάνει τα 12,77 μ. Το συνολικό της μήκος είναι 65,67 μ. το πλάτος του καταστρώματός της τα 2,10 μ. και το μέγιστο ύψος 30,50 μέτρα από την κοίτη του ποταμού.
1983 (επισκευάστηκαν τα βάθρα των στηθαίων του καταστρώματος). Είναι το 2ο σε μέγεθος μονότοξο γεφύρι της Θεσσαλίας, με ημικυκλικό τόξο, το πιο γνωστό με την μεγαλύτερη επισκεψιμότητα και το πιο καλοδιατηρημένο στην ευρύτερη περιοχή των Βαλκανίων.
Μέχρι το 1936 ήταν το πέρασμα από τη Θεσσαλία προς την Ήπειρο, καθώς και του θεσσαλικού κάμπου με τα χωριά της Πίνδου.
Επισκευάστηκε και αναστηλώθηκε το 1967-68 και το
1983 (επισκευάστηκαν τα βάθρα των στηθαίων του καταστρώματος). Είναι το 2ο σε μέγεθος μονότοξο γεφύρι της Θεσσαλίας, με ημικυκλικό τόξο, το πιο γνωστό με την μεγαλύτερη επισκεψιμότητα και το πιο καλοδιατηρημένο στην ευρύτερη περιοχή των Βαλκανίων.
Ο χώρος του γεφυριού έχει καθιερωθεί ως η στάση πολλών επισκεπτών πριν ανηφορίσουν με προορισμό τα χωριά του Κόζιακα και ειδικά προς Ελάτη, Περτούλι, Νεραϊδοχώρι αλλά και βαθύτερα στα χωριά της Διευρυμένης κοινότητας Ασπροποτάμου. MyPhotoPics