Ο φάρος Godrevy χτίστηκε το 1858–1859 στο νησί Godrevy στον κόλπο St Ives της Κορνουάλης, Ηνωμένο Βασίλειο. Στέκεται περίπου 300 μέτρα μακριά από το
Godrevy Head και σηματοδοτεί τον ύφαλο Stones, ο οποίος αποτελεί κίνδυνο για τη ναυτιλία εδώ και αιώνες.
Τον Δεκέμβριο του 1857, ο James Sutcliffe ανέλαβε ως μηχανικός το έργο για την κατασκευή του φάρου, με αρχιτέκτονα τον James Walker που ανέλαβε τον σχεδιασμό του φάρου. Η κατασκευή του χρειάστηκε περίπου ένα χρόνο για να τελειώσει και το φως άρχισε να λειτουργεί την 1η Μαρτίου 1859.
Είναι ένας λευκός οκτάγωνος πύργος, ύψους 26 μ. και είναι κατασκευασμένος από χαλίκι και ασβεστοκονίαμα. Βρίσκεται σχεδόν στο κέντρο του νησιού και αρχικά ήταν εφοδιασμένος με καλύβες για τους φύλακες.
Το πρώτο φως ήταν μια λάμπα πετρελαίου μέσα σε μια μεγάλη (πρώτης τάξεως) περιστρεφόμενη καταδιοπτική οπτική από τον Henri Lepaute, η οποία αναβόσβηνε λευκό φως κάθε δέκα δευτερόλεπτα. Αποτελείτο από 24 πάνελ φακών Fresnel με πολλές σειρές αντανακλώντας πρίσματα πάνω και κάτω.
Αρχικά, επανδρώθηκε με δύο άνδρες, που εργάζονταν για δύο μήνες στον φάρο και ένα μήνα έμεναν μακριά, αλλά επειδή η προσέγγιση με την βάρκα ήταν πάντα μια επικίνδυνη δραστηριότητα στο Godrevy, το 1933 ο φάρος αυτοματοποιήθηκε. Ένας νέος σταθερός καταδιοπτρικός φακός, δεύτερης τάξης, εγκαταστάθηκε μαζί με έναν καυστήρα ακετυλενίου που ενεργοποιούταν από μια ηλιακή βαλβίδα.
Το 1995, ο φάρος εκσυγχρονίστηκε και λειτουργούσε με ηλιακή ενέργεια. Το 2012 η Trinity House διέκοψε τη χρήση του φωτός μέσα στον πύργο, αντικαθιστώντας το με ένα φως LED τοποθετημένο σε μια ατσάλινη πλατφόρμα κοντά στα βράχια. Το Godrevy εξακολουθεί να αναφέρεται από το Trinity House ως φάρος και ο πύργος διατηρείται από αυτούς ως σήμερα.
Το νέο φως διατηρεί το ίδιο μοτίβο με τον προκάτοχό του, αναβοσβήνει λευκό / κόκκινο κάθε δέκα δευτερόλεπτα, με τον κόκκινο τομέα να είναι ορατός μόνο στο τόξο κινδύνου από τον ύφαλο. Η εμβέλεια του φωτός είναι περίπου 8 ναυτικά μίλια (15 χλμ.).
MyPhotoPics
Godrevy Head και σηματοδοτεί τον ύφαλο Stones, ο οποίος αποτελεί κίνδυνο για τη ναυτιλία εδώ και αιώνες.
Τον Δεκέμβριο του 1857, ο James Sutcliffe ανέλαβε ως μηχανικός το έργο για την κατασκευή του φάρου, με αρχιτέκτονα τον James Walker που ανέλαβε τον σχεδιασμό του φάρου. Η κατασκευή του χρειάστηκε περίπου ένα χρόνο για να τελειώσει και το φως άρχισε να λειτουργεί την 1η Μαρτίου 1859.
Είναι ένας λευκός οκτάγωνος πύργος, ύψους 26 μ. και είναι κατασκευασμένος από χαλίκι και ασβεστοκονίαμα. Βρίσκεται σχεδόν στο κέντρο του νησιού και αρχικά ήταν εφοδιασμένος με καλύβες για τους φύλακες.
Το πρώτο φως ήταν μια λάμπα πετρελαίου μέσα σε μια μεγάλη (πρώτης τάξεως) περιστρεφόμενη καταδιοπτική οπτική από τον Henri Lepaute, η οποία αναβόσβηνε λευκό φως κάθε δέκα δευτερόλεπτα. Αποτελείτο από 24 πάνελ φακών Fresnel με πολλές σειρές αντανακλώντας πρίσματα πάνω και κάτω.
Αρχικά, επανδρώθηκε με δύο άνδρες, που εργάζονταν για δύο μήνες στον φάρο και ένα μήνα έμεναν μακριά, αλλά επειδή η προσέγγιση με την βάρκα ήταν πάντα μια επικίνδυνη δραστηριότητα στο Godrevy, το 1933 ο φάρος αυτοματοποιήθηκε. Ένας νέος σταθερός καταδιοπτρικός φακός, δεύτερης τάξης, εγκαταστάθηκε μαζί με έναν καυστήρα ακετυλενίου που ενεργοποιούταν από μια ηλιακή βαλβίδα.
Το 1995, ο φάρος εκσυγχρονίστηκε και λειτουργούσε με ηλιακή ενέργεια. Το 2012 η Trinity House διέκοψε τη χρήση του φωτός μέσα στον πύργο, αντικαθιστώντας το με ένα φως LED τοποθετημένο σε μια ατσάλινη πλατφόρμα κοντά στα βράχια. Το Godrevy εξακολουθεί να αναφέρεται από το Trinity House ως φάρος και ο πύργος διατηρείται από αυτούς ως σήμερα.
Το νέο φως διατηρεί το ίδιο μοτίβο με τον προκάτοχό του, αναβοσβήνει λευκό / κόκκινο κάθε δέκα δευτερόλεπτα, με τον κόκκινο τομέα να είναι ορατός μόνο στο τόξο κινδύνου από τον ύφαλο. Η εμβέλεια του φωτός είναι περίπου 8 ναυτικά μίλια (15 χλμ.).
MyPhotoPics